>Να τι εστί «Πατριωτική αριστερά»

29 Οκτώβριος, 2007 Σχολιάστε Go to comments

>

Σας μεταφέρω μερικά αποσπάσματα από άρθρο του Ρίζοσπάστη στις 24 Οχτώβρη (sic μην τα θέλουμε και όλα δικά μας :)) 2007, με τίτλο «Η μονοφωνία της πολυφωνίας». Συντάχτισα (κατά την κομμουνιστική καθομιλουμένη 🙂 ) του άρθρου είναι πάλι η Βασιλεία Παπαρήγα, η κόρη της γ.γ. του ΚΚΕ.

«Εδώ και πολύ καιρό ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α., υποστηρικτής της «πολυφωνίας», της «ανοχής», της «διαφορετικότητας», έχει κηρύξει ανένδοτο με όποιον τολμά να ασκεί κριτική ή να αντιπαρατίθεται στις θέσεις ή επιμέρους απόψεις του. Όποιος τολμάει να απορρίψει τις θεωρήσεις του, κατατάσσεται αμέσως στο κλαμπ των «ακροδεξιών κι εθνικιστών», ταυτίζεται συνήθως με το ΛΑ.Ο.Σ. και θεωρείται εχθρός του διαλόγου και της επιστημοσύνης. Αντίθετα, όποιος συμφωνεί με το ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ ανακηρύσσεται αυτομάτως σε μαχητή της δημοκρατίας, των δικαιωμάτων και του διαλόγου.

Η αρχή έγινε με το βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού, όπου κάθε είδους κριτική σε ένα πόνημα, που ένα μεγάλο μέρος της επιστημονικής κοινότητας και του λαού απέρριψε ως αντιεπιστημονικό, ακατάλληλο προς χρήση, αντιστοιχούσε σε ψήφο εμπιστοσύνης στον εθνικισμό, στη μισαλλοδοξία και τη θρησκοληψία. Αίφνης το δικαίωμα στην άποψη και στην πολυφωνία αντικαταστάθηκε με το θέσφατο του ότι μόνο η επιστημονική ομάδα της Ιστορίας – και συγκεκριμένα εκείνη που συνέγραψε το εν λόγω βιβλίο – έχει δικαίωμα στην κρίση έναντι του έργου. Όσοι, δε, ιστορικοί δε συνεμορφώθησαν (συνεμορφώθησαν αντί συμορφώθηκαν!!! ω ρε μπράβο η Βασιλεία!!) προς την παραπάνω υπόδειξη αντιμετώπιζαν πολύ σοβαρά την αμφισβήτηση του κύρους και της επιστημοσύνης τους. Όσο για τον απλό λαό, αυτός ταυτιζόταν με τη χιτλερική οχλοκρατία και τον ακροδεξιό συντηρητισμό, αν τόλμαγε όχι μόνο να διεκδικήσει ένα άλλο βιβλίο Ιστορίας που δε θα πρόσβαλλε την ιστορική μνήμη αλλά ακόμα κι αν ασκούσε μια απλή κριτική ή ζητούσε κάποιες διορθώσεις.

Αλήθεια, πού πήγε το δικαίωμα στην «πολυφωνία» που ευαγγελίζεται το εν λόγω σχήμα;…»

«…Πρόκειται για μια «μονοφωνική πολυφωνία» που απαιτεί οι λαοί να στρογγυλεύουν την ιστορία, τα λόγια, τις αντιπαραθέσεις τους με τη «νέα τάξη», τις διεκδικήσεις και τα δικαιώματά τους για ένα καλύτερο και πιο ανθρώπινο μέλλον σε ένα ανώδυνο και συζητήσιμο σχήμα που βολεύει κάθε Αφέντη και δίνει μια ψευδή εικόνα της επαναστατικό- τητας σε κάθε Δούλο.

Η ιστορία όμως συνεχίστηκε όταν από τη 17η του Σεπτέμβρη ήρθαμε αντιμέτωποι και με τη λογική της «ανοχής» δια χειρός ΣΥ.ΡΙΖ.Α., ο οποίος αίφνης ανακάλυψε την Αμερική, όταν κήρυξε ανένδοτο κατά της ορκωμοσίας. Για την ιστορία, το ΚΚΕ από την είσοδό του στη Βουλή το 1974 έχει κατακτήσει το δικαίωμα να μη μετέχει στη θρησκευτική τελετή της ορκωμοσίας, με μια στάση αξιοπρέπειας, λεβεντιάς, χωρίς υστερίες και τυμπανοκρουσίες. Μια στάση που αναδεικνύει την άτεγκτη θέση του από κάθε θεοκρατικό θεσμό που κρατά το λαό δούλο της καπιταλιστικής εξουσίας, αλλά και το σεβασμό στο ατομικό δικαίωμα κάθε πολίτη να πιστεύει στο όποιο δόγμα.

Αλήθεια, σε τι αποσκοπούν οι «εφετζίδικες» δηλώσεις των βουλευτών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ότι εκείνοι θα ορκιστούν μόνο στην τιμή τους και η επιδεικτική αποχώρησή τους την ώρα του αγιασμού;

Η πλειοψηφία του ελληνικού λαού, σήμερα, ακολουθεί τις θρησκευτικές παραδόσεις ως μέρος πολιτισμικής παράδοσης της χώρας. Πολλοί δεν αποτολμούν τον πολιτικό γάμο, γιατί φοβούνται τον κοινωνικό αποκλεισμό ή την κριτική από την οικογένεια και τον κοινωνικό τους περίγυρο. Αποδέχονται το θρησκευτικό όρκο περισσότερο ως εθιμοτυπικό τελετουργικό παρά ως θρησκευτική ή μεταφυσική αναγκαιότητα. Συνεπώς, η επιδεικτική αποχώρηση από τη θρησκευτική τελετή της ορκωμοσίας των βουλευτών δεν πλήττει ούτε το σύστημα, ούτε το δικομματισμό, ούτε την Εκκλησία. Επί της ουσίας δείχνει τον ελιτισμό ενός κόμματος απέναντι σε ένα κοινωνικό φαινόμενο, η ύπαρξη του οποίου χρησιμοποιείται σαν απαραίτητο ντεκόρ για «άσκηση εναλλακτικών επαναστατικών γυμνασμάτων», για τη δημιουργία μιας εντύπωσης «διαφορετικότητας»…»

«Πλησιάζοντας η 28η Οκτώβρη, ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. επανέφερε το ζήτημα των παρελάσεων ζητώντας εντόνως την κατάργησή τους ως φασιστικών και μιλιταριστικών γυμνασμάτων. Και φυσικά όπως πάντα κάθε αντίθετη άποψη δαιμονοποιείται ως συγχρωτισμός με το ΛΑ.Ο.Σ. και τη Μεταξική ιδεολογία. Και το ερώτημα επανέρχεται με επιμονή: Κάθε διαφορετική άποψη απ’ αυτή του εν λόγω συνασπισμού είναι εκ προοιμίου φασιστική; Αυτή είναι η κοινωνία της «διαφορετικότητας» που ευαγγελίζονται; Από τη στιγμή που η παρέλαση δεν είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές, αλλά μόνο για όσους επιλέξουν να συμμετέχουν, γιατί δεν αναγνωρίζουν το δικαίωμα αυτών που επιλέγουν τη συμμετοχή;

Δηλαδή, στην κοινωνία της «διαφορετικότητας» που προτείνουν θα γίνεται δεκτό μόνο ό,τι αυτοί ορίζουν ως διαφορετικό κι εξαιρετικό; Πρόκειται για ένα ιδεολογικό νεφέλωμα που νομιμοποιεί μόνο ό,τι ορίζει κι εξυπηρετεί έναν κοσμοπολιτισμό ως διαφορετικότητα γι’ αυτό και προτείνει παρελάσεις διδύμων παιδιών στην Αμερική, ή άλλες ατόμων με την όποια σεξουαλική προτίμηση στο βωμό του θεάματος και του ευτελισμού της ανθρώπινης προσωπικότητας(!!! Δεν ήξερα ότι και το ΚΚΕ έχει πρόβλημα με τους gay…). Οποιαδήποτε άλλη συλλογική μορφή έκφρασης που μπορεί εν δυνάμει να αποκτήσει ταξικά χαρακτηριστικά και να διασώζει και να διαιωνίζει την ιστορική μνήμη την αποκαλούν εθνικιστική ή συντηρητική, και ζητούν τη «διά ροπάλου» κατάργησή τους. Αλήθεια, γιατί δεν προτείνουν οι ίδιοι μια εναλλακτική μορφή μαζικής συμμετοχής για να γιορτάζεται η Αντίσταση του ελληνικού λαού έναντι του ναζισμού; Πώς χαρακτηρίζουν οι ίδιοι τις παρελάσεις του ΕΛΑΣ κατά την είσοδό του στις περιοχές που απελευθέρωνε; Μήπως αποτελούσαν κι αυτές δείγμα εθνικισμού και μισαλλοδοξίας;

Βασιλεία ΠΑΠΑΡΗΓΑ»

Εγώ τι άλλο να πω παρά
ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ

Μήπως τελικά με το ΚΚΕ έχουμε περισσότερα κοινά από άλλους πολιτικούς χώρους;
Μήπως τελικά τα άκρα τελικά συναντούνται;

Πάντως οι ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να δώσουν μια σαφή απάντηση σ΄αυτό που έμμεσα λέει και η νεαρά Παπαρήγα και αφορά ειδικά τις παρελάσεις:

«ΑΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ;»

  1. 29 Οκτώβριος, 2007 στο 21:22

    >Επιτέλους ας ξυπνήσουμε!!!!!Δεν ρωτάω τι καλό προσφέρουν θρησκείες και σημαίες στα κράτη και στους λαούς ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΤο ότι είμαι Έλληνας δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑΤο να ήμουν Άραβας δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑΤο ότι με βάφτισαν χριστιανό δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑΤο να με βάφτιζαν ινδουιστή δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑΤο ότι μιλάω ελληνικά δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑΤο να μιλούσα κινέζικα δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑΤο ότι είμαι άνθρωπος μου λέει ΠΟΛΛΑ… ότι πρέπει να μην είμαι ζώο με παροπίδες και να έχω ανοιχτό μυαλόΓιατί να αποκαλούμε το Θεο με ονόματα Αλαχ, Βούδας, Χριστός κτλΓιατί όσοι κατοικούν στη νότια περιοχή των Βαλκανίων να λέγονται Έλληνες;ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ, ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΟΥΝ!!!Μα επειδή κοιμόμαστε από τη μέρα που γεννηθήκαμε και μας νανουρίζει το ίδιο θρησκευτικό, εθνικό τραγούδι.Ξυπνήστε και ΤΟΛΜΗΣΤΕ να αμφισβητήσετε τα πάντα…. μόνο τότε θα πλησιάσετε λίγο την αλήθεια ή τουλάχιστον δεν θα είστε θύματα των δημαγωγών.ΥΓ: Αν δηλαδή ο περήφανος Έλληνας είχε γεννηθεί Κινέζος?(Απορία)Πριν γεννηθείς οι πιθανότητες να βγεις Κινέζος είναι σχεδόν 50% αν σκεφτείς ότι ο μισός πληθυσμός της γης είναι οι Κινέζοι.ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΤΥΧΑΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ

  2. 29 Οκτώβριος, 2007 στο 23:38

    >ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι πως η «κραυγή αγωνίας» που εκφράζεις αγγίζει τα όρια της υστερίας… αν όχι τις παράνοιας…εσύ πας να ανατρέψεις την ανθρωπολογία, τη βιολογία, την ιστορία και δεν ξερω κι εγώ ποιές άλλες επιστήμες…ναι, εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου πως οι ακραίες εκφράσεις κάποιων θρηκευτικών κύκλων, είτε χριστιανικών, είτε (κυρίως) ισλαμικών έφεραν πολλά κακά στον κόσμο. κι αυτή είναι η πρόκληση των νέων γεναιών… να επικρατήσουν οι φωνές και οι πολιτικές τις λογικής.από εκεί και πέρα κάθε λαός πρέπει να είναι περήφανος για την καταγωγή του και την ιστορία του, και να την μαθαίνει για να μην επαναλαμβάνει τα λάθη του. οφείλε να δουλέψει για την ειρήνη και τη σταθερότητα στον κόσμο.άλλο αυτό και άλλο να πατάει ένα μεγάλο Χ στην ιστορία του, τις παραδόσεις του, την προσφορά του στην ανθρωπότητα…ε πως να το κάνουμε, δεν είμαστε όλοι ίσα κι όμοια… κι εμείς που είμαστε έλληνες, αν θέλεις έτυχε να γεννηθούμε έλληνες (που δεν έτυχε, αλλά τέλος πάντων) έχουμε υποχρέωση να «πολεμάμε» για κάποιες αξιές. η δημοκρατία, έτυχε, να γεννηθεί εδώ, από κάποιους που μιλούσαν μια γλώσσα που μοιαζεί πολυ με τη δική μας, είχαν επίσης αρκετά ακόμα κοινά μαζί μας και μάλλον κάποια σχέση έχουμε με δαύτους…έννοιες όπως η ελευθερία, ο διάλογος, η επιστήμη, η αυτοθυσία και άλλες γεννήθηκαν από έλληνες… εμείς έχουμε κάθε δικαίωμα να είμαστε περήφανοι γι’αυτό και χαιρόμαστε γιατί τις μοιραστήκαμε με τον κόσμο.εσύ μπορεί ρε παιδί μου να ντρέπεσαι, να μη γουστάρεις, να θεωρείς πως θα ήσουν ποιο τυχερός αν γεννιόσουν Τούρκος ή κάτι άλλο… μετά βέβαια μην παρεξηγιέσαι που σε λέμε γραικύλο.ο κόσμος, δυστυχώς, δεν είναι ιδακινός, μακάρι να ήταν. δεν είναι όμως και ρεαλιστικά οφείλουμε να επιλέξουμε «στρατόπεδο»… ε και το δικό μας «στρατόπαιδο», είναι η πατρίδα μας. και πιστεύουμε πως πρεπει, αν χρειαστεί, να την υπερασπιτούμε από ξένες ή ντόπιες επιβολλές. όχι μόνο επειδή το έκαναν κάποιοι πρόγονοί μας, αλλά γιατί ξέρουμε πως αυτό είναι το χρεός μας για τον ευατό μας, την τιμή μας, την αξιοπρέπειά μας και τα παιδιά μας.βέβαια για σένα οι όροι μπορεί να μην έχουν καμία αξία, να είναι κενοί και αλαζονικοί.δικαίωμα σου να εκφράζεις τη γνώμη σου, όμως δεν είναι δικαίωμά σου να τΣΥΡΙΖεις προκειμένου να την επιβάλεις και να το παίζεις ο «μεσσίας» που μας φέρνεις την μεγάλη πραγματικότητα και αποκαλύπτεις το «μεγάλο μυστικό»… μία τρύπα στο νερό κάνεις και γελάει ο κόσμος μαζί σου.υγ: να υποθέσω πως αν (υποθετικά το θέτω όπως υποθετικά το έθεσεις κι εσύ νωρίτερα) ζούσες στην τουρκοκρατία θα ήσουν ένας «περήφανος οθωμανός» και δε θα γούσταρες τους «ενοχλητικούς» που χωρίζουν τους πολίτες της πατρίδας σου σε χριστιανούς, μουσουλμάνους, έλληνες, τουρκους κτλ…και για να μην ξεχνιόμαστε…ΖΗΤΩ Η ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ!!!!! (συ είπας)

  3. 30 Οκτώβριος, 2007 στο 12:46

    >Αμύνεσθαι περί πάρτης, ρε Στέλλιο; Με απογοητεύεις. Εμείς δεν είπαμε ότι είμαστε καλύτεροι από κανέναν άλλο επειδή γεννηθήκαμε Έλληνες, χριστιανοί κλπ, αλλά αφού η μοίρα, η συγκυρία όπως θέλεις πέστο μας έταξε εδώ σε αυτόν τον τόπο και σε αυτές τις συνθήκες, θα αγωνιστούμε με τον ΔΙΚΟ μας τρόπο και όχι με τον τρόπο αλλων, ακολουθ’ώντας τα έθιμα, την σοφία και τις παραδόσεις των προγόνων μας…

  4. 30 Οκτώβριος, 2007 στο 14:33

    >Μην παίρνεται κατ’αρχην μία έκφραση και την απομονώνεται »για την πάρτυ μου»Στο σχόλιο εξηγώ ότι δεν έχει νόημα ο αγώνας για τον αγώνα, ο πόλεμος για τον πόλεμο.Να πολεμήσω ΝΑΙ, αλλά για ποιόν;Αν ζούσα σε μια χώρα με βασιλιά και ήμουν σκλάβος θα πολεμούσα τον ίδιο το βασιλία για να είμαι ΕλεύθεροςΑν ζούσα σε μία δημοκρατική χώρα θα πολεμούσα όποιον απειλεί τη δημοκρατία εντός ή εκτός συνόρων για να παραμείνω Ελεύθερος (και μη μου πεις αν έρθει ένας κατακτητής και υποσχεθεί καλύτερη δημοκρατία γιατί δε μασάμε κουτόχορτο να τον ακολουθήσουμε)Σε κάθε περίπτωση λοιπόν πολεμάω για την Ελευθερία μου και όχι για μία πινακίδα!!!Σημασία έχουν οι αξίες και οι ελευθερίες των ανθρώπων και σ’αυτό το στρατόπεδο ανήκω.Ούτε της Ελλάδας ούτε κάποιας άλλης χώρας.Το γραικύλος δεν το βρήκα στο λεξικό και εγώ δεν επιτίθομαι σε κανέναν ούτε ουρλιάζω.Ο κόσμος είναι ένας δάσος και εγώ σκέφτομαι το καλό του δάσους.Εσείς προτιμάτε να είστε με κάποιο δέντρο και μετά να ενδιαφέρεστε και για το δάσος.Δικαίωμα σας αλλά μην με κατηγορείτε για ισσοπεδωτικό και »δήθεν» κουλτουριάρη.Με ποιό δικαίωμα θα είμαι υπερήφανος εγώ για τον Κολοκοτρώνη;Να τον θαυμάσω ναι αλλά δεν έχω δικαίωμα να νιώθω περηφάνεια.Αν δηλαδή ο παππούς κάποιου φιλελεύθερου ανθρώπου ήταν προδότης με τους γερμανούς, αυτός ο άνθρωπος σήμερα πρέπει να ντρέπεται;!Κάποιοι άνθρωποι στην Ιστορία έδωσαν τη ζωή τους για τα πιστεύω τους και ΜΠΡΑΒΟ τους (μακάρι λίγο να τους μοιάσω) αλλά δεν πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα να νιώθω περηφάνεια ή ντροπή.Περηφάνεια ή ντροπή έχω δικαίωμα να νιώθω για ότι έχω κάνει εγώ στη ζωή μου.Για αυτήν την »πάρτυ» μου μιλάω

  5. 31 Οκτώβριος, 2007 στο 01:10

    >Μπράβο κείμενο και συγκροτημένη διατύπωση λόγου η Βασιλεία! Είδες τι κάνει το Deree;Στα σοβαρά τώρα: το ότι κάποιος συγκρούεται με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν αρκεί. Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι οφείλουμε ένα μεγάλο κομμάτι της καθυστέρησής μας, οικονομικής και κοινωνικής, στο ΚΚΕ και στις εμμονές του. Χρωστάμε πολλά στην Αριστερά (Από πολύ παλιά το ΚΚΕ είχε πρόβλημα με τους gay. Δε χωράνε στις κοινωνικοοικονομικοπολιτικές του αναλύσεις)

  6. 31 Οκτώβριος, 2007 στο 03:05

    >Προς «Στέλιος»:Mακάρι όλοι οι λαοί να ήταν αδελφωμένοι, να υπήρχε παντού και πάντα ειρήνη και να πορευόμασταν όλοι μαζί σε ένα όμορφο αύριο.Όμως αυτά τα πράματα όπως έχει δείξει η παγκόσμια ιστορία είναι ουτοπικά και δε συνέβησαν ποτέ και πουθενά. Αντιθέτως, πόλεμοι, καταστροφές, σφαγές και λεηλασίες υπήρχαν παντοτε ακόμη και πριν δημιουργηθούν τα έθνη από περιφερόμενες ομάδες ανθρώπων. Η αιτία για τη διχόνοια και τα μίση λοιπόν δεν είναι τα έθνη. Η εκμετάλλευση του αγνού (και αφελούς ενίοτε) πατριωτισμού, η διαστρέβλωση του θρησκευτικού συναισθήματος καθώς και η δημαγωγική εκμετάλλευση από τα εκάστοτε συμφέροντα κάθε άλλου αγνού ιδανικου που έχει την πολύτιμη ιδιότητα να απευθύνεται στις μάζες, είναι αυτή που οδηγεί στη δυστυχία και στον πόλεμο.Ωστόσο, στις μέρες μας με πολύ μαεστρία και επιτηδειότητα το διεθνές κεφάλαιο (που υπηρετεί δουλικά και η ελληνική κυβέρνηση) που δεν ανέχεται φραγμούς και εμπόδια στην συνεχή επέκταση του, βάλλει μέσω τον ελεγχόμενων ΜΜΕ κατά κάθε έννοιας που θα μπορούσε να καθορίσει την ιδιοπροσωπία και πολιτισμική ταυτότητα του κάθε λαού, αποκρύπτωντας παράλληλα τα αληθινά αίτια της δυστυχίας στον πλανήτη. Βάλλουν δηλαδή κατά της εθνικής ταυτότητας, της ιστορίας, της παράδοσης, της γλώσσας, της θρησκείας και οποιουδήποτε άλλου χαρακτηριστικού που στέκεται εμπόδιο στη μαζοποίηση των λαών.Γράφεις:Ξυπνήστε και ΤΟΛΜΗΣΤΕ να αμφισβητήσετε τα πάντα….αλλά έχεις ήδη έτοιμη την απάντηση στο πως εννοεις εσύ την αμφισβήτηση:ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ, ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΟΥΝ!!!…προφανώς δεν πρόκειται για αμφισβήτηση αλλά για ισοπέδωση. Απλά «ρίχνεις» σε λάθος στόχο. Οι εχθροί είναι αλλού και τις συνέπειες των πράξεων τους της βιώνουμε στην καθημερινότητα μας.Όσο για την τυχαιότητα του να γεννηθείς Έλληνας, θα συμφωνήσω. Αν όμως αναζητάς την αλήθεια και τη λύτρωση και έχεις αγαθή προαίρεση κάποια στιγμή σίγουρα θα συναντήσεις το Χριστό στα πλαίσια της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Όποιας εθνικότητας και αν είσαι.

  7. 31 Οκτώβριος, 2007 στο 16:53

    >Αν μού επιτρέπετε νά παρέμβω:Πρός τόν Στέλιο: Καλά κάνεις καί τήν ψάχνεις. Τό νά νιώθεις περήφανος σώνει καί καλά πού γεννήθηκες Ελληνας, ακούσια, δέν είναι υποχρεωτικό. Τό νά νιώθεις όμως ότι ανήκεις καί σύ, όπως όλοι, σέ ένα σύνολο,μέ ότι αυτό συνεπάγεται (μορφώνεσαι, εργάζεσαι, κάνεις οικογένεια, κάνεις φίλους, φορολογείσαι, στρατεύεσαι – άν χρειαστεί καί πολεμάς όπως κάποιοι παλιότερα), μάλλον είναι λόγος ύπαρξης. Η ιστορία μας αλλά πιό πολύ το παρόν μας, σίγουρα δέν μάς «φουσκώνουν» από περηφάνεια καί μάς αφήνουν κενά καί απορίες στήν ψυχή. Ας μήν τά ισοπεδώσουμε όμως όλα. Φαντάσου ένα δίκαιο κράτος μέ συνειδητοποιημένους πολίτες. Δέν θά ήσουν περήφανος? Νά συμβάλλουμε λοιπόν όλοι, όσο μπορεί ο καθένας, πρός αυτό τό σκοπό. Πρός τό blog: Δέν νομίζω ότι νέα παιδιά (αυτή τήν εντύπωση μού δίνει) σάν τον Στέλιο πρέπει νά τά «αναθεματίζουμε» επειδή εκφράζουν τόν προβληματισμό τους ευγενικά. Μέ τήν «Παιδεία» πού έχουμε περιμένατε τίποτα καλύτερο? Τά πιό πολλά παιδιά σήμερα «ψάχνονται» καί μέ τό δίκιο τους καί αυτό είναι παρήγορο. Ας τά βοηθήσουμε μέ τόν τρόπο μας νά βρούν τήν άκρη. Θέλω νά πιστεύω ότι αυτό τό blog αντέχει όλες τίς απόψεις. Μακάρι κι’ άλλα νέα παιδιά νά τό τιμούν καί μέ τήν παρουσία τους νά έχουμε ευκαιρίες γιά αποδοτικούς διαλόγους. Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τόν χωροχρόνο.

  8. 31 Οκτώβριος, 2007 στο 17:00

    >»Γράφεις:Ξυπνήστε και ΤΟΛΜΗΣΤΕ να αμφισβητήσετε τα πάντα….αλλά έχεις ήδη έτοιμη την απάντηση στο πως εννοεις εσύ την αμφισβήτηση:ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ, ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΟΥΝ!!!…προφανώς δεν πρόκειται για αμφισβήτηση αλλά για ισοπέδωση.» ΠΑΡΑΘΕΣΗ από ΚΕΝΤΡΩΟΣΦίλε μου να αμφισβητώ έννοιες για τις οποίες διδάσκομαι και μαθαίνω από τη στιγμή που γεννιέμαι και που τις ασπάζονται εκατομμύρια ανθρώποι ΔΕΝ είναι ισοπέδωση.Είναι Ελεύθερη Σκέψη που βασίζεται στη λογική και όχι στο συναίσθημα.Διαφορετικά θα πιστεύαμε ακόμα ότι η γη είναι επίπεδη.Δεν είναι ΤΟΛΜΗ να αμφισβητείς ανθρώπους και καταστάσεις που συμβαίνουν γύρω σου.ΤΟΛΜΗ είναι να αμφισβητείς αξίες και ιδανικά που έχουν ριζώσει μέσα σου από τη μέρα που γεννήθηκες.Και τότε στην καλύτερη περίπτωση θα κατηγορηθείς από τους περισσότερους ότι προσπαθείς να εντυπωσιάσεις και να τραβήξεις την προσοχή εκφράζοντας ακραίες απόψεις που ούτε ο ίδιος πιστεύεις πραγματικά.Γιαυτό το λόγο το παραπάνω κείμενο μου (με κεφαλαία) εξοργίζει κάποιους.Δεν είμαι ισοπεδωτικός, προσπαθώ να σκεφτώ ελεύθερος από κάθε συναίσθημα.ΥΓ: Δεν θα συνεχίσω να ποστάρω για το θέμα γιατί αισθάνομαι ότι έχω λίγο κουράσει. Ευχαριστώ πάντως τους »Φασίστες» για την ανοχή και τη φιλοξενία τους. Και επειδή βλέπω το σήμα της ΝΔ στο blog να σας πω και γω ανοιχτά ότι ανοίκω στο χώρο του ΠΑΣΟΚ. Αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία..

  9. 1 Νοέμβριος, 2007 στο 13:33

    >Προς «2,995,479ος φασίστας- Χρήστος» ωραίο όνομα ευγε :). Σαν καλοί φασίστες του μεσαίου χώρου 😉 ακούμε και προβάλλουμε όλες τις απόψεις και τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά.Προς «Στέλιος» και μετά από τόση αμφισβήτηση και ψάξιμο ρε Στέλιο κατέληξες να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ; Γαμώ την τρέλα μου 🙂

  10. 1 Νοέμβριος, 2007 στο 13:48

    >Φίλε Στέλιο μιας και ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο απ’ ότι είδα στο μπλογκ σου, μήπως εκτός από αντιολυμπιακός (αν κατάλαβα καλά και αν ισχύει συμφωνούμε :)) είσαι και VfB Stuttgart;

  11. 1 Νοέμβριος, 2007 στο 14:52

    >Χρήστο φυσικά και θα ήμουν περήφανος για ένα δίκαιο κράτος μέ συνειδητοποιημένους πολίτες.Και θέλω να πιστεύω ότι προσπαθώ και γω να συμβάλλω έστω στο ελάχιστο.Για την απορία σου (περί ηλικίας) είμαι 26 και επειδή κάπου γράφεις για στράτευση όσο και αν ακούγεται κουφό είμαι ένστολος. Μη με κατηγορήσετε για υποκρισία γιατί τις επιλογες των 17,5 ετών τις μετανοιώνεις στα 26 αλλά είναι αργά. Εγραψα πρώτη δέσμη 18,5 για να πάω στρατό!!!Fasistas1 είμαι φίλος του Βάζελου και δυστυχώς φίλος του στοιχήματος.(πολύ κουβά λέμε!!!!)Όσο για το ΠΑΣΟΚ αν ανοίξουμε συζήτηση δεν θα μας φτάσει ένας χρόνος. Προτιμώ να μην ποστάρω στο blog σας για κομματικές απόψεις παρά μόνο για πολιτικές και αυτό για να μην καυγαδίζουμε.πχ αυτόν που εσείς αποκαλείται γίγαντα (Ψωμιάδη) εγώ τον θεωρώ μηδενικό και ας σαρώνει στις εκλογές.

  12. 1 Νοέμβριος, 2007 στο 17:59

    >Πωπω… ελπίζω Στέλιο να μην υπάρχουν πολλοί σαν εσένα στο στράτευμα και μάλιστα αξιωματικοί(!!) με τις δικές σου αντιλήψεις! Μη με παρεξηγείς αλλά δεν είναι εύκολο να φανταστώ αξιωματικό με το δικό σου φρόνημα. Α ρε αυτός ο επαγγελματικός προσανατολισμός που (δεν) γίνεται στα σχολεία τι πρόβληματα δημιουργεί!Όσο για τον Ψωμιάδη ασφαλώς και πρόκειται για άνθρωπο γραφικό και ανίκανο αλλά αφού ακόμα τον ψηφίζουν κάποιοι τι να κάνουμε; Αυτούς που ψηφίζουμε λουζόμαστε!Εκτός των άλλων είσαι και ΠαΣοΚ αλλά και βαζελάκι!! χεχεχε… αυτό θα πει εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις και αντιλήψεις…Φαντάζομαι βέβαια ότι για να είσαι πασοκτζής σίγουρα δεν θα είσαι σοσιαλιστής αλλά καπιτάλα με πράσινη (αντί για μπλε) απόχρωση..

  13. 1 Νοέμβριος, 2007 στο 20:26

    >Πρός fasistas 1: Φυσικά ακούτε καί προβάλλετε όλες τίς απόψεις καί πολύ καλά κάνετε. Αλλωστε ώς συνειδητοποιημένοι καί ώριμοι «δεξιοί φασίστες» μετά από τόσα χρόνια προσωπικών πολιτικών ζυμώσεων καί διεργασιών, έχουμε διαμορφώσει πολύ πιό δημοκρατική καί διαλεκτική σκέψη καί ανεκτική γιά τούς πολιτικούς «αντιπάλους» μας νοοτροπία, σέ σχέση μέ τό παρελθόν τής παράταξης καί σέ αντίθεση μέ τούς αυτοαποκαλούμενους «δημοκράτες» τού ευρύτερου αριστερού χώρου, μέ τήν δογματική καί αναγκαστικά (ακόμα καί μέ τή βία) επιβαλλόμενη, πολιτική ορθότητα τής μειοψηφίας στήν πλειοψηφία, πού τούς διακρίνει.Εγώ απλά είπα νά μή αναθεματίζουμε αυτούς πού άν καί έχουν άλλη άποψη , χαίρονται νά τή συζητούν μαζί μας. Πρός τόν Στέλιο:Αφού η συζήτηση ξεκίνησε από τήν αμφισβήτηση σου στή έννοια τής πατρίδας, σκέψου ότι ενώ π.χ. τά κόμματα, αλλά καί άλλοι θεσμοί μάς διχάζουν, η πατρίδα είναι τό μόνο κοινό πού μάς ενώνει σάν Ελληνες καί βρές γιά πιό από όλα αξίζει νά «πολεμάς». Οσο γιά τήν συμβολή όλων μας στό κράτος δικαίου πού είπαμε, μάλλον κάπου πάσχει, άν κρίνουμε από τό αποτέλεσμα, πού κανένα μας δέν ικανοποιεί.Πρός όλους:Προτείνω, αυτό τό «δεξιό φασιστικό» blog, νά γίνει χώρος πολιτισμένου διαλόγου ανάδειξης τών στοιχείων πού μάς ενώνουν σάν Ελληνες καί όχι αυτών πού συντηρούν τήν κατάρα αυτής τής φυλής. Νά κάνουμε δηλαδή πράξη αυτό πού η «αριστερή διαννόηση» δέν διαννοείται:…»καί νά αδερφέ μου πού μάθαμε νά κουβεντιάζουμε ήσυχα, ήσυχα κι’ απλά»… Ευχαριστώ.

  14. 8 Νοέμβριος, 2007 στο 01:04

    >Κατ’ αρχήν ένας χαιρετισμός προς όλους, με την ευκαιρία του πρώτου σχολίου που αναρτώ. Και ταυτόχρονα συγχαρητήρια για την ιδέα της δημιουργάις του συγκεκριμένου χώρου.Στο θέμα τώρα… Θεωρώ ότι είναι μάταιο, αλλά σε καμιά περίπτωση άσκοπο, να επιχειρεί κανείς να μεταπείσει, όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα, ανθρώπους σαν το Στέλιο.Χωρίς καμιά απολύτως διάθεση να ειρωνευτώ ή να μειώσω το Στέλιο πιστεύω ότι δεν είναι εύκολο να αντιληφθούν και να υιοθετήσουν θέσεις που άπτονται ιδεολογίας και στάσης ζωής άνθρωποι που, δυστυχώς, έμαθαν να τρέφονται με τσιτάτα και ιδεολογήματα.Και για να γίνω πιο σαφής:Ο Στέλιος έχει την ατυχία να ανήκει στη γενιά που ανδρώθηκε, φυσικά αλλά και, κυρίως, ιδεολογικά στην χειρότερη, κατά τη γνώμη μου, περίοδο της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας: Τη δεύτερη περίοδο του ΠΑΣΟΚ όταν αυτό έχει χάσει πια κάθε ιδεολογία και ταυτότητα και έχει μεταμορφωθεί σε έναν διαχειριστη και αντιπρόσωπο εν Ελλάδι των συμφερόντων παραπολιτικών κέντρων εξουσίας.Η γενιά του Στέλιου «πολιτικοποιήθηκε» μέσα σε έναν αχταρμά μετεμφυλιοπολεμικών ιδεοληψιών, life style τσιτάτων και Νεοταξικών, παγκοσμιοποιητικών ιδεολογημάτων. Στα πλαίσια αυτά το έθνος, η πατρίδα καθώς και κάθε άλλο διαφοροποιό στοιχείο ισοπεδώθηκαν, πολτοποιήθηκαν σε μια ρώσική σαλάτα Νέας Εποχής που εξυπηρετεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ την παγκοσμιοποίηση. Είναι μια γενιά που γνώρισε την πολιτκή μέσα από το «Σε δέκα χρόνια θα το έχουμε ξεχάσει…», το «Ευχαριστούμε τους Αμερικανούς», τις ενδιάμεσες συμφωνίες και δεν συμμαζεύεται. Είναι, λοιπόν, άδικο να τα βάζουμε με το Στέλιο, και τον κάθε Στέλιο, αντί να τα βάζουμε με τον πραγματικό υπεύθυνο, το μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα της Ελλάδας που με συνέπεια και συνέχεια οδήγησε τις νεότερες γενιές στο απόλυτο τίποτα.Φίλε (και δεν είναι προσφώνηση ευγενείας) Στέλιο. Προβάλλεις ως επιχείρημα της κριτικής σου την Ελεύθερη Σκέψη σου που σε οδηγεί σε αμφισβητήσεις και αναζητήσεις. Επέτρεψέ μου να σου πω ότι αυτό που εσύ θεωρείς Ελεύθερη Σκέψη δεν είναι τίποτε παραπάνω από αναπαραγωγή απλουστευτικών τσιτάτων. Αυτό που εσύ ονομάζεις αμφισβήτηση δεν είναι τίποτε άλλο παρά σοφιστίες.Στην πραγματικότητα στα μακροσκελή κείμενά σου δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σοβαρό επιχείρημα για τη θεμελίωση των απόψεών σου. Το μόνο που διαβάζω, εγώ τουλάχιστον, είναι οι γνωστοί, και καθόλου πρωτότυποι πλέον, αφορισμοί για την πατρίδα, για το έθνος, για τη γλώσσα, για τη θρησκεία κλπ. «Ο κόσμος είναι ένας δάσος και εγώ σκέφτομαι το καλό του δάσους.Εσείς προτιμάτε να είστε με κάποιο δέντρο και μετά να ενδιαφέρεστε και για το δάσος.», γράφεις… Αλλά η ομορφιά του δάσους, φίλε, έγκειται στη διαφορετικότητα των δένδρων του… Αυτήν που εσύ απορρίπτεις και ασπάζεσαι την ομοιομορφία»Το ότι είμαι Έλληνας δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑΤο να ήμουν Άραβας δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑΤο ότι με βάφτισαν χριστιανό δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑΤο να με βάφτιζαν ινδουιστή δε μου λέει ΤΙΠΟΤΑ», συνεχίζεις…Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ το τίποτα κηρύττεις. Αυτό το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ είναι η «ιδεολογία» μέρους της γενιάς σου, και δεν φταίτε εσείς γι’ αυτό.»…κοιμόμαστε από τη μέρα που γεννηθήκαμε και μας νανουρίζει το ίδιο θρησκευτικό, εθνικό τραγούδι.», λες. Ναι, Στέλιο, το ίδιο τραγούδι που νανουρίζει αυτό το πράγμα που λέγεται άνθρωπος. Και που δεν το ανακάλυψε κανένας φασίστας, κανένας ναζί. Το ανακάλυψε ο πανάρχαιος πρόγονός μας όταν άφησε τη σπηλιά και πήγε να ζήσει με τους ομοίους του…»ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ …», καταλήγεις. Σκέψου μόνο πόσο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δική σου επιλογή είναι όλα αυτά και πρίν καταλήξεις στο «ναι» ή στο «όχι», σύγκρινέ τα με τα γραφόμενα, ας πούμε, του life style Κωστόπουλου, των αρχιερέων της παγκοσμιοποίησης κλπ.Κλείνοντας, θα τολμούσα να σου συστήσω να διαβάσεις το βιβλίο του Τζ. Όργουελ «1984». Θα έχεις μια καλή ευκαιρία να κάνεις κάποιες, αναπόφευκτες, αλλά δραματικές συγκρίσεις. Αλλιώς…Καλό ταξίδι στην ουτοπία σου φίλε…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: