Αρχική > Κουράκης, Παρελάσεις, Συνασπισμός, ΣΥΡΙΖΑ > >Ο Κουραδάκης(;) ο Συνασπισμός και οι παρελάσεις

>Ο Κουραδάκης(;) ο Συνασπισμός και οι παρελάσεις

24 Οκτώβριος, 2007 Σχολιάστε Go to comments

>

Λίγο καθυστερημένα αλλά επίκαιρα μιας και την Κυριακή είναι η 28η Οκτωβρίου και θα γίνουν και μαθητικές παρελάσεις θα σκεφτώ δυνατά για κάτι που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα και ίσως μας προκύψει πάλι τις επόμενες μέρες…

Βουλετής (; ο θεός να τον κάνει το νούμερο) του Συνασπισμού με καουμπόϊκο μαντήλι γύρω από το λαιμό σε στύλ Λούκυ Λούκ (όχι δεν ήταν καβάλα σε άλογο αλλά είχε αντ΄αυτού αλογοουρά) και το ανάλογο look που δεν είμαι σίγουρος αν λέγεται Κουράκης ή Κουραδάκης, από τη Θεσσαλονίκη κατήγγειλε με ερώτησή του στη Βουλή ότι διευθυντές Λυκείων απείλησαν μαθητές με αποβολή αν δεν πάρουν μέρος στις παρελάσεις. Αναμάσησε δηλ. ένα θέμα που τις προηγούμενες χρονιές πούλησε πολύ και το οποίο με εγκύκλιο του αρμόδιου Υπουργείου, που καθιστά τη συμμετοχή στις παρελάσεις προαιρετική, έχει λυθεί. Για κακή του τύχη όμως, φέτος έχουμε το ΠΑΣΟΚ τέζα και δεν υπάρχει χώρος για μαλακ…οπότε έπρεπε να αρκεστεί στα «15 δευτερόλεπτα δημοσιότητας στην TV».

Η Ελευθεροτυπία έγραψε σχετικά:

«Πάντως, ο κ. Κουράκης δεν κατονόμασε συγκεκριμένα σχολεία όπου σημειώθηκαν τέτοια περιστατικά κι όταν ρωτήθηκε σχετικά, εξήγησε πως οι πληροφορίες προέρχονται από νεολαίους του ΣΥΡΙΖΑ, στους οποίους απευθύνθηκαν συμμαθητές τους. «Ωστόσο», εξήγησε, «τους παρακάλεσαν να μην αναφέρουν σχολεία και ονόματα, γιατί φοβούνται ότι θα έχουν συνέπειες» Το θέμα έθεσε η «Ε» στον περιφερειακό διευθυντή Εκπαίδευσης, Γιώργο Καρατάσιο, ο οποίος αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι έχει συμβεί τέτοιο περιστατικό. «Από το πρωί ερευνώ τα όσα ανέφερε ο κ. Κουράκης. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Μίλησα με όλους τους προϊσταμένους. Πουθενά, κανένας δεν έδωσε τέτοια οδηγία. Αν θέλει ο κ. Κουράκης, ας κάνει συγκεκριμένη καταγγελία», είπε.»

Ενώ το Έθνος έγραψε:

«Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης είπε για το θέμα που δημιουργήθηκε: «Καταρχήν είναι λυπηρό το ότι ο κ. Ρουσόπουλος ερωτήθηκε για το ζήτημα αυτό και δεν απάντησε…».

Μάλιστα η συγκεκριμένη εφημερίδα πήγε και ένα βήμα παραπέρα και έψαξε(;) το θέμα, διαπιστώνοντας, ότι μαθητές:

«Επιβεβαιώνουν επίσης την άσκηση πιέσεων με την απειλή της αποβολής, όπως συνέβη και για αρκετούς μαθητές στο σχολείο τους, οι οποίοι εξέφρασαν την επιθυμία να εξαιρεθούν από την παρέλαση.»

Ακολουθούν 6 συνεντεύξεις μαθητών και κανένας δεν επιβεβαιώνει τις αρλούμπες περί «άσκησης πιέσεων με την απειλή της αποβολής, όπως συνέβη και για αρκετούς μαθητές στο σχολείο τους» που προαναγγέλονται στο άρθρο λίγες μόνο γραμμές πιο πάνω!!! Μιλάμε για υψηλή δημοσιογραφία…

Η ερώτηση-καταγγελία μάλιστα του βουλευτή(;) Κουραδάκη τελειώνει ως εξής:

«Επειδή, αν θέλουμε να γιορτάζουμε τις εθνικές επετείους για να καλλιεργηθεί η ιστορική μνήμη, χρειάζεται να προωθούμε τη δημιουργική συμμετοχή του μαθητόκοσμου στο τρίπτυχο παιδεία – ιστορία – πολιτισμός, με δρώμενα στα σχολεία, με επισκέψεις στους ιστορικούς τόπους, χωρίς μουσειακή αναπαράσταση του παρελθόντος, αλλά ανάδειξη της επικαιρικής σημασίας του ιστορικού γεγονότος, ερωτάται ο κ. Υπουργός: 1. Θα σταματήσουν επιτέλους και πως, οι παράνομες απειλές προς τους μαθητές που αρνούνται για συνειδησιακούς λόγους να συμμετέχουν σε μια αντιπαιδαγωγική δραστηριότητα που εκθέτει διεθνώς τη χώρα μας; 2. Θα αποδοθούν και πότε, οι ευθύνες σε όσους παρεμβαίνουν με απειλές στη συνείδηση των μαθητών;»

Γνωστή και η θέση του Συνασπισμού που εδώ και χρόνια με ανακοινώσεις του ζητάει την κατάργηση των παρελάσεων:

«Για άλλη μια φορά ζητάμε την κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων και την αντικατάστασή τους με εκδηλώσεις και δραστηριότητες στα σχολεία που θα δίνουν τη δυνατότητα ουσιαστικής εμβάθυνσης στα ιστορικά γεγονότα, μακριά από προκαταλήψεις, ψευτοπατριωτικούς εθνικισμούς και μιλιταριστικούς συμβολισμούς.»

Εγώ ωστόσο έχω μερικά ρητορικά ερωτήματα για όλους αυτούς τους ταλαίπωρους, κομπλεξικούς και αντιδραστικούς:

1. Είναι δυνατόν να γίνονται καταγγελίες στη Βουλή που βασίζονται σε χαλασμένο τηλέφωνο; Ειναι ποτέ δυνατόν να ασχοληθεί η Βουλή με το ότι κάποιοι μαθητές είπαν σε κάποιους άλλους και αυτοί το είπαν στον Κουραδάκη ότι κάποιοι διευθυντές σε κάποια σχολεία τους απειλούν να συμμετάσχουν στην παρέλαση; Είνα σοβαρά πράγματα αυτά;

2. Άντε να μην δώσει τα ονόματα των μαθητών γιατί δεν δίνει τουλάχιστον τα ονόματα των καθηγητών ή των σχολείων τελοσπάντων; Γιατί δεν ξεσκεπάζει τους φασίστες καθηγητές στις Δυτικές Συνοικίες; Τι τον εμποδίζει; Δεν θέλει να στοχοποιήσει τους φασίστες καθηγητές;

3. Είναι δυνατόν ο Ρουσόπουλος να απαντάει σε τέτοιες παπαρ…; Τί περίμενε να του απαντήσει δηλ.; Ανάλογα με την καταγγελία του μήπως έπρεπε να του απαντήσει ότι «σε κάποιους, κάποτε θα επιβάλλουμε, κάποιες ποινές»;

4. Γιατί αντιδρούν έτσι και θέλουν να καταργήσουν κάτι που οι περισσότεροι το επιδοκιμάζουν; Γιατί το 5%-10% άντε 15% του λαού εκπροσωπούμενοι από περιθωριακούς τύπους, κομπλεξικούς που βγάζουν τα απωθημένα τους σε κάθε εθνική επέτειο, να θέλει να επιβάλλει τις απόψεις του στη συντριπτική πλειοψηφία του λαού; Γιατί δεν εφαρμόζουν αυτό που λέει και «ο γιός του ρατσιστή» (κατ΄αντιστοιχεία του «γιού του ληστή» για να μην ξεχνιόμαστε) και όποιοι δεν θέλουν ποτέ μην σώσουν, αλλά ας αφήσουν εμάς να κάνουμε αυτό που θέλουμε; Γιατί δεν αρκούνται στην προαιρετική συμμετοχή αλλά θέλουν νταβατζίδικα να μας επιβάλλουν την άποψή τους και να καταργήσουν τις παρελάσεις;

5. Πως συμβαδίζει η μανία τους από τη μια να πέρνουν τη σημαία αλλοδαποί στις παρελάσεις όπου αριστεύουν (κάτι με το οποίο εγώ δεν διαφωνώ, αρκεί να είναι σοβαροί όπως πολλοί που έχουμε δει και όχι νούμερα στυλ τσενάϊ «βαφτισιμιού του Μάκη») και από την άλλη να καταργηθούν οι παρελάσεις; Γιατί ποτέ δεν πήγαν σε κάποιον αλλοδαπό να του πούνε «παιδί μου αυτό που θες να κάνεις είναι λάθος, αναχρονιστικό, ρατσιστικό κλπ»; Γιατί ποτέ δεν απέτρεψαν κάποιον αλλοδαπό αλλά αντίθετα είναι από τους πρώτους που σπεύδουν να παραδώσουν την σημαία;

6. Γιατί λενε μαλακ.. του στυλ «να αντικατασταθούν οι παρελάσεις με εκδηλώσεις και δραστηριότητες στα σχολεία που θα δίνουν τη δυνατότητα ουσιαστικής εμβάθυνσης στα ιστορικά γεγονότα» και δεν λένε ευθέως ότι γουστάρουμε να καταργηθούν οι εθνικές εορτές; Γιατί λένε παπαρ… του στυλ «χρειάζεται να προωθούμε τη δημιουργική συμμετοχή του μαθητόκοσμου στο τρίπτυχο παιδεία – ιστορία – πολιτισμός, με δρώμενα στα σχολεία, με επισκέψεις στους ιστορικούς τόπους» και δεν λένε ευθέως ότι γουστάρουμε να καταργηθούν οι εθνικές εορτές; Γιατί δεν λένε ότι αυτά που δήθεν ζητάνε (λέω δήθεν γιατί είναι γνωστή η τακτική του σαλαμιού…φέτα-φέτα μετά την κατάργηση των παρελάσεων θα ζητήσουμε και την κατάργηση των γιορτών στο σχολείο κλπ.) γίνονται; Μήπως δεν ξέρουν ότι στα σχολεία την προηγούμενη της εθνικής εορτής γίνονται γιορτές στα σχολεία με τη συμμετοχή των μαθητών;

7. Τέλος αν εγώ πω πχ. ότι μου είπε κάποιος ότι ο Κουραδάκης (ή όπως αλλιώς τον λένε) τον παίρνει, αυτό θα αποδεικνύει ότι όντως τον παίρνει; Αν μου κάνει μήνυση δεν θα πρέπει να αποδείξω ότι όντως τον παίρνει αλλιώς θα είμαι συκοφάντης; Αυτός λοιπόν δεν πρέπει να αποδείξει το βάσιμο των καταγγελιών του; Αν δεν τις αποδείξει θα είναι συκοφάντης;

Το μόνο πάντως που μας σώζει τις επόμενες μέρες από τέτοιες μαλακ… και τέτοιους μαλάκ… είναι να εκτραχυνθεί λίγο ακόμα η κατάσταση στο ΠΑΣΟΚ και οι ψιλές και οι φάπες πού έπεσαν στην Κοζάνη να αρχίσουν να πέφτουν ανά την Ελλάδα και λίγο πιο οργανωμένα με ταπί και διαιτητή για να έχουμε και έγκυρο αποτέλεσμα…αλλιώς αν μέχρι την Κυριακή χαλαρώσουν οι πασόκοι όλο και κάποιος πισωγλέντης θα πεταχτεί να πάρει «τα 15 δευτερόλεπτα δημοσιότητας στην TV»

  1. 24 Οκτώβριος, 2007 στο 04:54

    >Φασιστόμουτρο γι’αυτο σε πάω! Μπορεί να είσαι δεξιόστροφός αλλά τιμάς τις παραδόσεις και έχεις εθνική συνείδηση!

  2. 25 Οκτώβριος, 2007 στο 12:58

    >Μήπως άν τολμούσαμε νά τιμάμε τίς παραδόσεις μας όλο καί περισσότεροι, καί είμασταν περισσότερο συνειδητοποιημένοι εθνικά (αλήθεια πού είναι τό κακό?), θά γινόμασταν καί πιό αξιοπρεπείς καί υπεύθυνοι σάν πολίτες καί θά αξιώναμε καλύτερη τύχη γιά αυτή τήν έρμη χώρα? Γιατί τώρα μοιάζουμε νά ντρεπόμαστε πού είμαστε Ελληνες. Ισως γι’αυτό δέν θέλουν κάποιοι νά έχουμε ιστο- ρική μνήμη εμείς καί τά παιδιά μας.Πιστεύω ότι η κατάργηση τών παρε- λάσεων εκεί στοχεύει, άν καί μέ τόν τρόπο πού γίνονται πλέον, ίσως καί νά είναι καλύτερα.Δυστυχώς όλοι νιώθουμε πικραμένοι σ’ αυτόν τόν τόπο, γιά πολλούς λόγους, αλλά άν τό καλοσκεφτούμε πάλι εμείς οί πολίτες φταίμε μέ τίς όποιες συμπεριφορές καί τήν νοοτροπία μας. Από τήν αποδοχή τής ιστορικής μας μνήμης καί τού παρελθόντος μας (μέ τίς καλές καί κακές στιγμές του), τήν περηφάνια αλλά καί τήν ντροπή πού νιώθουμε γιά την μέχρι τώρα πορεία μας, σάν άτομα καί σάν σύνολο, κρίνεται άν οί επόμενες γενιές θά ντρέπονται ή θά νιώθουν περηφάνοι καί γιά εμάς.Οσο γιά τίς παραδόσεις μας, θά ‘πρεπε όχι μόνο νά μεταδίδουμε τίς παλιές αλλά καί νά δημιουργούμε νέες γιά τούς επόμενους.Εκτός κι’ άν δέν μάς ενδιαφέρουν πλέον αυτά.Οποιος «θυμάται» μπορεί νά βελτιωθεί από τά λάθη του, ….»όποιος ξεχνάει χάνεται».., πού λέει καί ο Σωκράτης Μάλαμας.Ευχαριστώ γιά τήν ανοχή.

  3. 27 Οκτώβριος, 2007 στο 23:56

    >Ο Κουράκης είναι αυτός με την αλογοουρά; Ο άνθρωπος είναι κομπλεξικός – θυμήθηκε στα πενηνταφεύγα να το παίξει οργισμένος.. Κι εγώ είχα αλογοουρά αλλά όταν ήμουν 18 το ’72 (κάθε πράμα στον καιρό του).Σήμερα πενηντάρης και, είμαι πανευτυχής με τη φαλάκρα μου.

  4. 28 Οκτώβριος, 2007 στο 09:33

    >ρε μάγκες πάρτε τον ψωμιάδη και τον πλεύρη , βάλτε και τον πολύδωρα σημαιοφόρο και παρελάστε 365 μέρες το χρόνοΣτα αρχίδια μαςαλλά να βάζετε τα παιδιά του δημοτικού να χτυπάνε «ένα στ’ αριστερόοοο» και «ένα κι ένα δυοοο» και να μας το πουλάτε αυτό ως εθνική μνήμη… έ κάπου δεν κολάει γιατί μπορεί να το ξεχνάτε αλλά είμαστε νοήμονες.Το ερώτημα είναι μαθαίνουν τα παιδιά- όχι του δημοτικού γιατι αυτά δεν μπορουν να κρίνουν, του γυμνασίου, του λυκείου- τι συνέβη τα τελευταία 200 χρόνια στην Ελλάδα ή μαθαίνουν παραμύθια?Ή μαθαίνουν την ιστορία του καθεστώτος όπως γουστάρει αυτό?Μια ιστορία παπαγαλίστικη, γεμάτη ημερομηνίες, μονολιθική και ανούσια?Αυτό είναι το ερώτημα φασισταριά μου αλλά το αφήνετε στην άκρη γιατί δεν γουστάρετε οι αυριανοί πολίτες να έχουν κριτική σκέψη αλλά μόνο να χαιρετάνε φασιστικά σαν την νεολαία του Μεταξά.

  5. 20 Ιουνίου, 2008 στο 19:23

    >Ο Γιάννης Κουράκης είναι δήμαρχος Ηρακλείου (Κρήτη). Εξελέγη για δεύτερη τετραετία το 2006 με το ποσοστό ρεκόρ 75% !! Θεωρείται ο πιο επιτυχημένος δήμαρχος της Ελλάδας. Προέρχεται από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ και διετέλεσε γ.γ. αθλητισμού και νέας γενιάς. Ποιος είναι ο Κουράκης που αναφέρεστε;

  6. 20 Ιουνίου, 2008 στο 20:51

    >1. Αναφέρομαι στον Κουράκη τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στη ΘΕσσαλονίκη.2. Τα μπέρδεψες λίγο με τον Κουράκη του Ηρακλείου. Κάτι φίλοι μου μου λένε ότι το Ηράκλειο είναι λίγο κώλος τα τελευταία χρόνια από διάφορα έργα που ξεκινάνε αλλά δεν τελειώνουν…Το επιτυχημένος μόνο σαν ανέκδοτο μπορεί να χρησιμοποιηθεί… αν δεν κάνω λάθος στην παραλιακή του Ηρακλείου εκεί που είναι πολλά μπάρ και ένα εμπορικό κέντρο, όλα τα παλιά σπίτια από την πλευρά του δρόμου που είναι προς τη θάλασσα γκρεμίστηκαν και απαλλοτριώθηκαν. Το μόνο που έμεινε απείραχτο και δεσπόζει από την πλευρά της θάλασσας, είναι ένα μπάρ στο οποίο τότε ήταν μέτοχος ο γιός Κουράκης… άσε φίλε μην ψάχνεις… και έχω και άλλο παράδειγμα αλλά θα γράψω μια ανάρτηση για του λόγου του μιας και ξέρω μερικά πράγματα για τον συγκεκριμένο…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: